مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی بلندترین برج تجاری، رفاهی و تفریحی استان اردبیل در خلخال تا چند روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی از آغاز عملیات اجرایی بلندترین برج تجاری، رفاهی و تفریحی استان اردبیل در خلخال تا چند روز آینده خبر داد و افزود: این ساختمان 15 طبقه در زمین بنیاد مسکن خلخال با هدف راه اندازی بزرگترین فروشگاه و هایپر مارکت استان، مجهزترین شهر بازی سرپوشیده و بزرگترین مجتمع تجاری، رفاهی و مسکونی منطقه احداث و برای اجرای این پروژه 300 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

وی با قدردانی از همکاری شهرداری خلخال در اجرای این پروژه بزرگ استان اردبیل در خلخال افزود: بنیاد مسکن استان در قبال پرداخت 25میلیارد ریال حق پروانه ساخت برج به شهرداری خلخال اجرای پروژه های عمرانی شهرداری این شهر از جمله پیاده رو سازی در خلخال را متعهد شده و این کار را آغاز کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از صرف 15 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از پروژه گردشگری در حال احداث تفرجگاه ازناو خلخال خبر داد.

سبحانی افزود: عملیات اجرایی فاز اول این پروژه شامل سنگفرش معابر تفرجگاه ازناو، ایجاد امکانات اولیه رفاهی از جمله کمپ های اسکان موقت گردشگران و فروشگاه های عرضه محصولات و مواد غذایی با صرف اعتباری پنج میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن اجرا شده و به پایان رسیده است.

وی گفت: فاز دوم طرح گردشگری این منطقه نیز شامل ایجاد آبشار مصنوعی و راه پلکانی و ایجاد راه پیاده رو به طول سه کیلومتر از محل تفرجگاه کمرخونه خوجین تا محل چشمه ازناو با تخصیص 10 میلیارد ریال از چند روز پیش آغاز شده و تلاش می شود این پروژه تا پایان ماه مبارک رمضان مورد بهره برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۴۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
زنده باد خلخالی ها
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۴۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
ای ول شهر باید قشنگ باشه با امکانات مسئولین ممنون