سپرده گذاران موسسه توسعه (آرمان) در ساوه خواستار دریافت سپرده های خود شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سپرده گذاران موسسه توسعه (آرمان) گفتند : برای دریافت وجوه خود به موسسه مراجعه کرده اندولی متاسفانه بانک از پرداخت خودداری و اعلام کرده  حساب ها توسط بانک مرکزی بلوکه شده است.

 
آنها افزودند : به فرمانداری هم مراجعه کردند و فرمانداری جواب درستی به آنها نداده است.
 
صداقت ، رییس موسسه توسعه (آرمان)ساوه گفت : داوری شخص اول موسسه توسعه در  تماس تلفنی گفته اند که بانک مرکزی قسمتی از پول ها را بلوکه کرده و در تلاش برای حل این مساله هستند و بیش از دو هفته زمان نیاز است تا پول ها به سپرده گذاران برگردد.  
 
صداقت با بیان اینکه حدود سه روز است که این مشکلات به وجود امده و حواله برای این موسسه صادر نشده است افزود:علت تغییر اسم موسسه از آرمان به توسعه  قرارداد ادغام بین این دو موسسه است.
 
وی اضافه کرد: نامه های این قرارداد برای همه  ارگان های مربوطه ارسال شده و در سیستم های این موسسه هم فیش ها به نام توسعه صادر می شود.
 
دیروز هم سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری توسعه( آرمان ) در اراک برای   ششمین روز و  سپرده گذاران موسسه اعتباری توسعه (وحدت) محلات مقابل شعبات این موسسه  و مقابل استانداری مرکزی تجمع کردند .
 
این در حالی است که روز شنبه این هفته  نعمتی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت : با هماهنگی با رئیس شعب موسسه اعتباری توسعه استان مرکزی مقرر شد اعتبار سپرده گذاران  بانک آرمان که با نام توسعه فعالیت می کند تا روز سه شنبه 9 خرداد از طریق واحد تهران تامین و به سپرده گذاران پرداخت شود .

انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۰ تير ۱۳۹۶
ما هنوز پولی دریافت نکردیم بیش از ۱ ماه شد مردم کم بدبختن