کرمانشاه؛

جانبازان شهدای زنده و سندهای افتخار نظام هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: جانبازان شهدای زنده و اسناد افتخار نظام هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت الاسلام هادی عسگری در دیدار با تعدادی از جانبازان شهرستان کرمانشاه، ضمن پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های جانبازان و ایثارگران، از جانبازان به عنوان سندهای پایداری کشور یاد کرد و افزود: جانبازان شهدای زنده هستند.


عسگری با اشاره به لزوم تکریم جانبازان تاکید کرد: جانبازان سندهای افتخار نظام هستند و تکریم از آنها پاسداشت و تکریم ارزشها است.

عسگری با یادآوری اینکه در طول دوران انقلاب به ویژه سال های دفاع مقدس مردان و زنان این مرز و بوم با فداکاری، استقامت و پایداری در برابر تمامی تهدیدات و هجمه های دشمنان نظام ایستادگی کردند تا آرمان ها و اهداف انقلاب به ثمر رسیده و ارزش های ناب اسلامی در این کشور محقق شود، افزود: جانفشانی های شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و فداکاری ایثارگران باید به نسل حاضر و نسل‌های آینده انتقال داده شوند.

عسگری با تقدیر از صبر و استقامت ایثارگران، افزود: ایثارگران سرمایه های گران سنگ انقلاب اسلامی و ضامن امنیت و آرامش کشور هستند و باید حضور آنها در کشور را قدر دانست.

در این دیدارها از پنج نفر از جانبازان 70 درصد به بالای شهرستان کرمانشاه دیدن و در پایان نیز از این جانبازان گرانقدر تقدیر شد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.