ترزا می: کوربین در مذاکرات برکسیت «تنها» خواهد بود!

نخست وزیر انگلیس با انتقاد از کوربین گفت که وی فاقد آمادگی لازم برای شرکت در مذاکرات برکسیت است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه در تلاش برای راه اندازی مجدد کارزار انتخاباتی خود، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس را با شدید اللحن ترین انتقادات مخاطب خود قرار داد.

ترزا می در واکنش به اظهارات روز گذشته جرمی کوربین که دستیابی به یک توافق با اتحادیه اروپا بر سر برکسیت را تضمین کرده بود، گفت که نمایش رهبر حزب کارگر در مناظره زنده تلویزیونی دوشنبه شب نشان داد که وی فاقد آمادگی لازم برای حضور در مذاکرات برگزیت است.

نخست وزیر انگلیس با تأکید بر این نکته که تنها حزب متبوع وی- حزب محافظه کار- اراده و طرح لازم برای کسب موفقیت در مذاکرات برکسیت را داراست، گفت: « کوربین برای کاربست بازدارندگی هسته ای آمادگی ندارد؛ وی برای اقدام علیه تروریستها آماده نیست؛ وی فاقد آمادگی برای اعطای قدرت لازم به نیروهای پلیس جهت حفظ امنیت ماست».

ترزا می در ادامه افزود: «مراقبین و محافظان جرمی کوربین وی را برای مصاحبه با جرمی پاکسمن به یک کت و شلوار آبی شیک ملبس نمودند؛ اما کوربین به دلیل موضعش در قبال برگزیت، در جلسه مذاکرات با اتحادیه اروپا خود را تنها و بی پناه خواهد یافت».

ترزا می در ادامه افزود: «با توجه به اینکه مذاکرات برکسیت درست یازده روز پس از انتخابات عمومی انگلیس آغاز خواهد شد، جرمی کوربین برای این مذاکرات آمادگی ندارد- اما من آمادگی دارم. آمادگی برای اتخاذ تصمیمات دشواری که رهبری ایجاب می کند. آمادگی برای انجام آنچه که برای حفاظت و دفاع از کشورمان ضروری است».
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار