رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از فعال شدن سامانه ثبت درخواست متقاضیان تسهیلات واحدهای تولیدی در سالجاری خبر داد .

ثبت درخواست تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مهندس یاراله نصیری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: سایت بهین یاب که تا پایان سال گذشته جهت ثبت درخواست متقاضیان تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال بوده است،اخیرا نیز فعالیت خود را از سر گرفته و افراد واجد شرایط می‌توانند به نشانی http://www.behinyab.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ایلام با اشاره به ضرورت بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی از نزدیک و مشاهده وضعیت صنایع مشکل دار، افزود: انتظار می‌رود مدیران عامل بانک‌ها با بازدید از مراکز تولیدی و انجام مشاوره‌های مناسب به مدیران و مجریان این واحدها زمینه بهره‌مندی بیشتر آنان از تسهیلات و منابع بانکی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: سال گذشته به درستی از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان استان بهره‌برداری لازم صورت گرفت و انتظار داریم امسال نیز اعضای این کارگروه مخصوصا بانک‌های عامل در جهت رونق بخشیدن به فعالیت‌های تولیدی استان مساعدت های لازم را به عمل آورند .

یادآور می‌شود در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در محل استانداری ایلام برگزار شد، موارد و مشکلات مربوط به تعداد 12 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و برای هر کدام از آنان تصمیماتی اتخاذ شد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.