مشهد؛

پروژه مسکن مهر نباید معطل بماند

پروژه مسکن مهر نباید معطل بماند و باید گره‌های موجود رفع و اقدامات را به سرانجام مطلوب برسانیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، داودیان سرپرست حوزه برنامه ریزی، اقتصادی و عمرانی فرمانداری تربت جام در جلسه کارگروه مسکن این شهرستان مسکن را کلیدی‌ترین اصل برای پیشرفت برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر بخصوص در بحث پروژه مسکن مهر، برای مالکین واحدهای مسکن فوق برشمرد و گفت: باید با برنامه ریزی مدون و دقیق، بستر را برای تحقق هماهنگی هرچه بیشتر و کارآمدتر میان دستگاه‌ها فراهم کرد تا مشکلات مسکن حل شود.

وی افزود: وظیفه ما کمک به آنان است و از هیچ کوششی در جهت خدمت رسانی به این مردم عزیز دریغ نمی‌کنیم.

سرپرست حوزه برنامه ریزی، اقتصادی و عمرانی فرمانداری تربت جام گفت: پروژه مسکن مهر نباید معطل بماند و باید گره‌های موجود رفع و اقدامات را به سرانجام مطلوب برسانیم و هرچه سریع‌تر منازل فوق را در اختیار صاحبان آن قرار دهیم.

داودیان با بیان اینکه اموال دولت تحت عنوان تسهیلات مسکن در اختیار هیئت مدیره تعاونی‌های مسکن مهر قرار گرفته است افزود: اعضای هیئت مدیره تعاونی‌های مسکن مهر باید با حساسیت ویژه‌ای کار را دنبال و از اموال دولتی و بیت المال بطور شایسته حفاظت و نگهداری کنند.

وی گفت: همه دست اندرکاران پروژه مسکن مهر در صورت تعلل و کم کاری باید در مقابل عملکرد خود پاسخگو باشند.

سرپرست حوزه برنامه ریزی، اقتصادی و عمرانی فرمانداری تربت جام رفع مشکلات و موانع بر سر مسکن را اصلی‌ترین اقدام دانست و افزود: انتظار می‌رود با پیگیری‌های مستمر و برنامه ریزی درست در آینده نزدیک مسکن مهر در شهرستان با شرایط و وضعیت بهتری نسبت به شرایط فعلی واگذار و به پایان برسد.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.