سمنان؛

رقابت ۳۰۰ ووشوکار ملی در سمنان

شهرستان سمنان۲۹ و ۳۰تیرماه سال جاری میزبان مسابقات ملی ووشو با حضور ۳۰۰ورزشکار در بخش های مختلف خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محسن ایزدبخش معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ، ضمن اشاره به میزبانی سمنان از مسابقات ملی ووشو، گفت : ۳۰۰ ووشوکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این رقابت حضور خواهند داشت و به مدت دو روز در سالن غدیر سمنان به مصاف هم خواهند رفت.

محسن ایزدبخش همچنین از حضور ۵۰ ورزشکار استان سمنان در این رقابتها خبر داد و افزود: میزبانی موفق مسابقات ووشو جام پارس طی ماه گذشته در سمنان نشان داد که نه تنها توانمندی خوبی در این استان برای میزبانی مسابقات بزرگ وجود دارد، بلکه استعدادهای درخشان رشته های رزمی نیز در این خطه فراوان هستند که میزبانی مسابقات بزرگ می تواند آنها را شکوفا کند.

وی تصریح کرد : امروز خوشبختانه تیم دامغان در لیگ برتر ووشو از تیم های مطرح کشور میزبانی می کند و این نشان دهنده سطح بالای این رشته ورزشی در دیار قومس است.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان  درباره درخشش اخیر ورزشکاران میامی در مسابقات ملی کشتی آلیش اظهار داشت : این تیم به عنوان نماینده استان سمنان در سه رشته آلیش، گورش و قزاق گورش درخشش خوبی داشت و چهار بار بر روی سکو رفت که یکبار آن با گردن آویز طلا همراه بود.

وی افزود: در این مسابقات هادی سلیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم مقام اول، علی برزگر در وزن ۶۲ کیلو گرم مقام دوم، محمد نبی زاده در وزن ۷۰ کیلو گرم و هادی باغی در وزن ۵۷ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.