رئیس‌جمهور غنی این حمله وحشیانه را شدیداً محکوم کرد و گفت که تروریستان حتی در ماه مبارک رمضان که ماه خیر، برکت و عبادت است از قتل و کشتار مردم بی گناه ما دست برنمی دارند

رئیس جمهور : تروریستان درماه مبارک رمضان از قتل و کشتار مردم بی گناه ما دست برنمی دارندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دفتر ریاست جمهوری، ارگ با صدور اعلامیه مطبوعاتی اظهار داشت که دشمنان افغانستان یکبار دیگر با انجام حمله تروریستی در یکی از محلات مزدحم شهر کابل در منطقه وزیر محمد اکبرخان، آرامش مردم روزه دار را گرفتند و دست به جنایت بزرگ زدند.

گروه های تروریستی که با شعار اسلام، دست به کشتار بی رحمانه مردم و جنایت جنگی می زنند، هیچ آگاهی از آموزه های دینی ندارند.

این جنایت کاران همه روزه اماکن مقدس، مساجد، علمای دین، اطفال و زنان را هدف قرار می دهند و برجنایات شان ادامه می دهند.

مردم مسلمان و روزه دار کشور هر روز به ماهیت تروریستی این گروه ها جنایتکار پی برده و هرگز اجازه نخواهند داد که آنان از راه زور، رعب و وحشت، ارادۀ شوم خود را بالای مردم تحمیل نمایند.

ما انتظار داریم تا کشورهای جهان به خصوص کشورهای اسلامی علیه منابع، پایگاه و حامیان این گروه های تروریستی بیش از گذشته اِعمال فشار نموده و اجازه ندهند تا از تروریزم به حیث ابزار سیاسی علیه کشورها استفاده شود.

رئیس‌جمهور غنی این حمله وحشیانه را شدیداً محکوم کرد و گفت که تروریستان حتی در ماه مبارک رمضان که ماه خیر، برکت و عبادت است از قتل و کشتار مردم بی گناه ما دست برنمی دارند.

رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، به مسوولین مربوط دستور داد تا در زمینه مداوای مجروحین از تمام امکانات خویش استفاده نموده و به طور عاجل اقدام نمایند.

رئیس‌جمهور کشور، مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های شهدا ابراز داشته، برای شهدا بهشت برین و به مجروحین این حادثه المناک، صحتمندی کامل از درگاه خداوند (ج) استدعا می‌کند.

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
حمله امروز کابل یکی از بی رحم ترین حمله علیه مسلمانان ومردم افغانستان در ماه مبارک رمضان است
آخرین اخبار