مدیر کمیته خادمین قرآنی؛ در نیمه ماه مبارک رمضان مراسم تجلیل ازخادمین قرآنی برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،‌ در هشتم خردادماه سال جاری در حالی افتتاح شد که مدعوین آن سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی بودند.

طبق گفته های حجت الاسلام محمد رضا حشمتی دبیر نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در نشستی که پیش از این با اهالی رسانه داشت گفت: امسال رئیس جمهور منتخب پس از سه سال تاخیر در نیمه ماه مبارک رمضان،‌ مورخ 20 خرداد در مراسم تجلیل از خادمین قرآنی حضور خواهد داشت.

در همین راستا و مبنی بر شنیده هایی درخصوص تکذیب حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در تجلیل از خادمین قرآنی،‌ محمد رضا پور معین مدیر کمیته خادمین قرآنی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،‌ در گفتگو خود با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده و بنا بر اخباری که گفته شده است ما در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با تجلیل از خادمین قرآنی میزبان حجت الاسلام والمسلمین روحانی هستیم و چون لوح تقدیر خادمین به امضاء ریاست جمهوری درآمده است،‌ حضور ایشان را خواهیم داشت.

گفتنی است‌؛ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن،‌اخلاق،‌زندگی» از 9 تا 26 خرداد ماه از ساعت 17 تا 24 واقع در مصلی تهران میزبان خانواده های ایرانی است و امیدواریم که همانطور که در رسانه ها گفته شده و در روز گشایش نمایشگاه دیده ایم،‌ این رویداد قرآنی در بهار قرآن بیش از پیش مورد توجه دولتمردان و چهره های کشوری و لشگری،‌ فرهنگی و ... قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار