مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تمام بازیکنان لیگ برتری که مدنظر علی دایی هستند تا پیش از آغاز تمرینات آماده سازی تیم ما جذب می شوند.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال سایپا تهران اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون فعالیت خوبی در نقل و انتقالات داشته ایم و قصد داریم تا پیش از شروع تمرینات آماده سازی سایپا، با تمام 6 سهمیه لیگ برتری خود قرارداد ببندیم.
 
وی درمورد جذب بازیکنان خارجی از سوی تیم سایپا تصریح کرد: در حال حاضر برنامه خاصی برای جذب بازیکنان خارجی در دستور کادرفنی و باشگاه قرار ندارد و سعی می کنیم با نفرات داخلی با کیفیت کار را پیش ببریم.
 
درویش درباره شرایط ادامه همکاری باشگاه سایپا با اصغر حاجیلو گفت: مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و طبق هماهنگی با علی دایی، حاجیلو در لیگ هفدهم هم مانند 2 فصل پیش به عنوان سرپرست تیم سایپا فعالیت می کند.
 
وی درمورد اینکه آیا مهدی ترابی فصل آینده هم در سایپا می ماند یا خیر، تصریح کرد: ترابی با سایپا قرارداد دارد و همچنان در این تیم می ماند. چند ماه پیش نماینده 3 باشگاه خارجی برای جذب این بازیکن با سایپا مذاکره کردند اما از آنجاییکه پیگیر انتقال ترابی نبودند، لژیونر شدن وی منتفی است.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار