دومین قسمت برنامه تلویزیونی «ماه نشان» با موضوع «ظرفیت و اولویت مسوولیت اجتماعی در نسبت با روستاها و جوامع کوچک»، پخش می شود.

دو خبر از برنامه‌های تلویزیونی/ بررسی مسئولیت اجتماعی در دومین شب «ماه نشان»
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه افق، دومین قسمت برنامه تلویزیونی «ماه نشان» با موضوع «ظرفیت و اولویت مسئولیت اجتماعی در نسبت با روستاها و جوامع کوچک» به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می رود.
 
دکتر کاوه فرهادی دانش آموخته مدیریت، کامپیوتر و فلسفه از مرداد ماه سال 1387 تا انتهای سال 1388 در «نقشه جامع علمی کشور» حوزه جامعه و علم حضور داشته است.
 
او عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان تهران از 1388 تاکنون بوده و ریاست روابط بین‌الملل شرکت فرودگاه های کشور و روابط بین الملل استانداری کرمان نیز جزو سوابق کاری‌‌اش به شمار می‌رود.
 
خانم طیبه رحمانی کارشناس ‌ارشد امور مالی و اقتصاد از اساتید مدعو در دانشگاه کرمان و مدیر صندوق مشاغل خرد و خانگی منطقه نعیم آباد زرند دیگر مهمان برنامه خواهد بود.
 
«ماه نشان» با اجرای حسین قرایی و تهیه کنندگی محمد ساسان، طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه ماه مبارک رمضان، ساعت 22:00 به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می رود.



پیشکسوتان پرسپولیس مهمان پنجمین شب «جام رمضان» در شبکه شما

پنجمین قسمت برنامه تلویزیونی «جام رمضان» با حضور پیسکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس و درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر، چهارشنبه شب 10 خرداد روی آنتن شبکه «شما» می رود.

به گزارش روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، امشب در پنجمین ویژه برنامه رمضانی شبکه «شما»، شاهد حضور پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهیم بود.

با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موضوع برنامه امشب به این مسئله اختصاص یافته است.

قرار است جمعی از بازیکنان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این برنامه حضور یابند و در مورد افتخارآفرینی های اخیر این تیم و سابقه درخشان پرسپولیس در فوتبال کشورمان مطالبی را بیان کنند.

گفتنی است «جام رمضان» علاوه بر گفتگو با ورزشکاران برتر رشته های مختلف ورزشی، جنبه سرگزمی نیز دارد؛ در این برنامه مهمانان با ورزش‌هایی مثل پرتاب دارت، مینی گلف، فوتبال دستی و چالش گزارشگری لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم می‌کنند.

اجرای برنامه بر عهده محمد مقدم خواهد بود و در میانه برنامه هم مجریان دیگری به برنامه اضافه می‌شوند که به مرور اخبار مربوط به رویدادهای یک سال اخیر مربوط به هر یک از رشته‌های ورزشی در هر قسمت می‌پردازند.

ویژه برنامه «جام رمضان» به تهیه کنندگی علی صادقی، در شب های رمضان حوالی ساعت 23:45 تا 1:30 بامداد از شبکه شما پخش می‌شود.


در برنامه دیشب چه گذشت ؛
 
 
 افتخارآفرینان ژیمناستیک از مشکلات این ورزش در برنامه «جام رمضان» گفتند
 
قسمت چهارم برنامه تلویزیونی  «جام رمضان» که سه شنبه شب روی آنتن شبکه «شما» رفت به بررسی ورزش ژیمناستیک کشورمان اختصاص داشت.
 
به گزارش روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، قسمت چهارم این برنامه به ورزش ژیمناستیک اختصاص داشت؛ در این قسمت از برنامه، پیرامون تیم ملی ژیمناستیک کشورمان و مشکلات فدراسیون آن صحبت شد.
 
هادی خناری‌نژاد و سعید رضا کیخا از جمله ورزشکاران حاضر در این برنامه بودند.
 
سعیدرضا کیخا ملی پوش شیرازی کشورمان، توانسته افتخار بزرگی را برای ژیمناستیک کشورمان به ارمغان آورد. او برای اولین بار در طول تاریخ ژیمناستیک ایران، حرکتی را به نام خودش در وسیله خرک حلقه به ثبت رسانده است.
 
کیخا درباره این اتفاق درمسابقات جهانی گفت: این حرکت که از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک به نام من و کشورمان ثبت شد، یک ورزشکار انگلیسی که خود مقام قهرمانی دارد، گفت ای کاش که این اتفاق برای من می‌افتاد. این حرف نشان از اهمیت این موضوع دارد.
 
سپس اسبقیان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک هم که در این برنامه حاضر بود، درباره این اتفاق گفت:  خوشبختانه در کشور خودمان و در میان مسئولان وزارت ورزش و ... هم این اتفاق مبارک دیده شد. تصمیم بر این گرفتند تا ثبت این حرکت را معادل با مدال جهانی و المپیک بدانند و جایزه معادلی را به آقای کیخا بدهند. این اتفاق خواهد افتاد.
 
اسبقیان در بخش دیگری از این برنامه به اهمیت ثبات در فدراسیون ژیمناستیک اشاره کرد و تاکید کرد: قرار است پس از ماه مبارک رمضان در راستای تغییرات و تقویت فدراسیون رئیس فدراسیون را انتخاب کنیم. این اتفاق باعث می شود تا کارها بهتر پیش ببرد. یک رئیس فدراسیون خود می تواند تا حد زیادی شرایط را برای درآمدزایی و ... فراهم آورد.
 
در بخش دیگری از برنامه، طبق روال اخبار مربوط به ورزش کشورمان مرور شد. در مهمترین خبر این قسمت، مجری اشاره‌ای داشت به انتشار برخی اخبار غیررسمی از اخراج یا استعفای منصوریان سرمربی استقلال در پی باخت 6 بر یک در مقابل العین امارات. خبری که به کلی تکذیب شد. به نقل از مجری برنامه جام رمضان همچنان منصوریان سرمربی استقلال است و هنوز تصمیم درباره برکناری وی گرفته نشده است.
 
در قسمت‌های مختلف برنامه هم، وله و تصاویری مرتبط با هنر ورزش ژیمناستیک پخش شد. از آنجا که یکی از اهداف برنامه جام رمضان، ایجاد سرگرمی و تشویق به انجام ورزش‌ است، در برنامه شب قبل هم بین مهمانان برنامه، مسابقه گلف و پرتاب توپ در سبد برگزار شد.
 
گفتنی است؛ «جام رمضان» ویژه برنامه شبکه «شما» ست که در شب های ماه میهمانی خدا حوالی ساعت ۲۳:۴۵ تا ۱:۳۰ دقیقه بامداد پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی علی صادقی است.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.