عشرت کردستانی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران جانبازی خود را بزرگترین هدیه خدا در زندگی خود دانست.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عشرت کردستانی به همراه فرزند روزه اولی خود بهاره جعفری مهمان پنجمین قسمت از برنامه "سر سفره خدا" در سحر گاه ماه مبارک رمضان بود و در مورد موضوعات مختلفی از جمله برتری قدرت انسانی بر محدودیت ها برای کودک و نوجوان صحبت کرد.
 
کردستانی که تنها جانباز زن ملی پوش کشور است داستان چگونگی جانباز شدن خود را در شلمچه بیان کرد و این اتفاق را  یک موهبت الهی برای خود دانست.
 
خانم کردستانی  به عنوان پرچمدار پاراالمپیک ریو 2016  در مورد پوشیدن لباس احرام در افتتاحیه مسابقات پارالمپیک گفت: قصد داشتم نسبت به شهدای واقعه منا ادای دین کرده باشم.
 
در ادامه وی به نقش مثبت فرزندش بهاره و همسرش در مسیر پیشرفت خود صحبت کرد و گفت دخترم بهاره  بخش های مختلف زندگی  همراه و همیارم بوده است.
 
همچنین بهاره در این برنامه به مجری برنامه گفت که به مادرش افتخار می کند و در میان همکلاسیهایش به خاطر داشتن چنین مادری به خود می بالد.
 
در ادامه با توجه به ابراز علاقه بهاره به فیلم سینمایی فهرست مقدس مجری برنامه به وی قول داد به زودی پشت صحنه این سینمایی از شبکه پویا پخش خواهد شد.
 
لازم بذکر است عشرت کردستانی در سال 81 در جریان بازدید از مناطق جنگی پس از دعای عرفه جانباز شد و پس غلبه بر مشکل جسمی ایجاد شده پس از انفجار مین علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ورزشی توانست در مسابقات پارالمپیک 2016 شرکت کند و  هم اکنون دبیر تیم جانبازان و معلولان استان کرمان است.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.