رئیس پارلمان اروپا: تغییرات آب و هوایی یک داستان نیست

آنتونیو تایانی گفت باید به ترامپ بگویم که تغییرات آب و هوایی یک داستان نیست.

رئیس پارلمان اروپا: تغییرات آب و هوایی یک داستان نیستبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آنتونیو تایانی -- رئیس پارلمان اروپا -- در بروکسل گفت: باید به دونالد ترامپ -- رییس جمهور آمریکا -- بگویم تغییرات آب و هوایی یک داستان نیست. این حقیقت تلخ و دشوار است که زندگی روزانه مردم زمین را تحت تاثیر خود قرار داده است. مردم کره زمین به خاطر بیابان زایی، کمبود آب آشامیدنی، شیوع بیماری و شرایط آب و هوایی نامساعد مجبور می شوند که خانه و کاشانه خود را ترک کنند. اگر ما با قدرت و فوریت عمل نکنیم هزینه های اقتصادی و انسانی این موضوع افزایش پیدا می کند.

وی افزود: عقب نشینی واشنگتن از توافق آب و هوایی پاریس باید به منزله نشانه ای برای اروپا باشد تا تلاش های خود را برای کسب منفعت بیشتر چند برابر کند. راهبرد آب و هوایی نشان دهنده فرصتی برای کسب سرمایه گذاری، نوآوری و توسعه انرژی های سبز است. ما استعداد لازم را در این رابطه داریم و می توانیم این موضوع را در تمامی بخش ها گسترش دهیم.   

رئیس پارلمان اروپا گفت: من با تاسک و یونکر در این رابطه مشورت خواهم کرد تا راه حل ابتکاری مشترکی برای مقابله اتحادیه اروپا با این تصمیم در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار