مدیر کل اداره امور مالیاتی استان کرمان گفت: از ابتدای پارسال تا آخر اردیبهشت امسال بیش از 4 هزار و 800 میلیاردریال مالیات در این استان جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد سلمانی، مدیر کل اداره امور مالیاتی استان کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه سه گروه مشمول پرداخت مالیات هستند، افزود: یک گروه مربوط به خدمات و کالا که پس از اخذ مالیات از این گروه 70 درصد به شهرداری ها و 30 درصد به دهیاری ها تعلق می گیرد.
وی تصریح کرد: گروه دوم نیز منابع آلایندگی است که پس از جمع آوری مالیات از این منابع، به نسبت جمعیت بین دهیاری ها تقسیم می شود.
سلمانی خاطر نشان کرد: گروه سوم نیز عوارض خاص است که از دخانیات، بنزین هواپیمایی، نفت کوره، نفت سفید و غیره اخذ و مالیات اخذ شده از این منابع به حساب کلانشهرها، سایر شهرها، روستاها و واحدها و شهرک های صنعتی واریز می شود.
وی گفت: از 4 هزار و 800 میلیارد ریال مالیات جمع آوری شده در استان کرمان 330 میلیارد ریال به شهرداری رفسنجان، 144 میلیارد ریال به شهرداری کشکوئیه، 20 میلیارد ریال به شهرداری سرچشمه، 9 میلیارد و 900 میلیون ریال به شهرداری بهرمان و 4 میلیارد و 480 میلیون ریال نیز به شهرداری صفاییه پرداخت شد تا به مردم حوزه خود خدمت رسانی کنند.
سلمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای پارسال تا دوماهه ابتدای امسال سهم شهرستان رفسنجان از این مالیالت 630 میلیارد ریال بوده که به حساب دهیاریها و شهرداری های این شهرستان واریز شده است.
وی گفت: در سال 94 بیش از 97 درصد درآمدهای پیش بینی شده در سطح کشور محقق شد که نسبت به سال 81 بی سابقه بوده است.
سلمانی افزود: در رفسنجان 95 درصد مشاغل جزء مشاغلی است که حجم کاری و درآمدشان بین یک تا 10 میلیارد ریال است.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: جمع آوری ، مالیات ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.