برای اولین بار در استان کردستان و به همت سازمان بسیج هنرمندان این استان، جشنواره استانی عکس جلوه های رمضان در سنندج برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علی عباس داودنیا مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان گفت: این جشنواره توسط سازمان بسیج هنرمندان استان و با همکاری حوزه هنری و بسیج مساجد و محلات پایان تیرماه در سنندج برگزارمی شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را اشنایی هر چه بیشتر مردم بخصوص جوانان با آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در استان عنوان کرد.

داودنیا افزود: موضوعات این جشنواره استانی ماه مبارک رمضان، سفره افطار، نمازگزاران، نماز تراویح، شب های مبارک قدر، نماز عید سعید فطر و دیگر مراسم های این ماه مبارک را شامل می شود.

وی شرکت برای تمامی علاقمندان را آزاد عنوان کرد و افزود: هر فرد می تواند ۱۰ تک عکس در فرمت jpg به آدرس دبیرخانه جشنواره به ایمیل z.Photos.ramazan@gmail.com ارسال کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان آخرین مهلت ارسال آثار را پایان ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: اختتامیه جشنواره و نمایشگاه آثار راه یافته اواخر تیر ماه سال جاری در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.