کرمان؛

افتتاح ۹ پروژه در بخش کشاورزی و دامپروری فهرج

در هفته جهاد کشاورزی چهار پروژه آب وخاک، دو واحد سردخانه و بسته بندی و درجه بندی خرما، یک واحد مرغداری در شهرستان فهرج، افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد حسین عظیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: در هفته جهاد کشاورزی که از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه می‌باشد نه پروژه شامل چهار پروژه آب و خاک، دو واحد سردخانه و بسته بندی و درجه بندی خرما، دو باب استخر پرورش ماهی و یک واحد مرغداری در شهرستان فهرج، افتتاح می‌گردد.

وی با بیان اینکه اقلیم شهرستان فهرج مناسب پرورش ماهیان گرمابی می‌باشد، افزود: دو باب استخر پرورش ماهی در سطح ۲۰۰ و ۴۰۰ مترمربع و ظرفیت تولید ۳ و ۸ تن با هزینه کرد اعتباری معادل ۴۵۰ میلیون ریال در هفته جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

عظیمی گفت: همچنین در این هفته یک واحد پرورش مرغ گوشتی با زیربنا یک هکتار و ظرفیت ۲۰ هزار قطعه با پیشرفت ۸۰ درصد افتتاح می‌گردد که جهت راه اندازی این واحد ۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه با وجود نخلستانهای شهرستان فهرج به سردخانه و بسته بندی خرما نیاز می‌باشد، گفت: در این راستا دو واحد سردخانه و بسته بندی و درجه بندی خرما هر کدام با ظزفیت تولید ۱۳۰۰ تن و اعتبار ۱۹ میلیارد ریالبه بهره برداری می‌رسد که این امر سبب اشتغال ۲۰ نفر می‌گردد.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار