عظیمی زاده شهردار یزد درگفتگو با
خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت :تهیه برند شهری برای یزد برای معرفی هرچه بیشتر شهر یزد ، تداوم فعالیت برای خواهر خواندگی شهر یزد با ونیز و تشکیل تالار گفتگو در سطح شهر از جمله برنامه های شهرداری برای تقویت حضور استان یزد در مثلث طلایی گردشگری کشور است.
عظیمی زاده افزود: استان یزد در مثلث طلایی گردشگری که استان های اصفهان و شیراز در آن قرار دارند، حضور دارد.
وی ادامه داد: شهر یزد به لحاظ پتانسیل گردشگری بالایی که دارد می تواند در یکی از راس های این مثلث ها قرار بگیرد که در این زمینه پیگیر هستیم و در جلساتی که در این مورد برگزار شده ، بخش های خصوصی پای کار هستند که قطعا می تواند برای شهر یزد به لحاظ جذب گردشگر بسیار مفید باشد.
وی خاطرنشان کرد: تهیه برند شهری برای یزد برای معرفی هرچه بیشتر شهر یزد ، تداوم فعالیت برای خواهر خواندگی شهر یزد با ونیز و تشکیل تالار گفتگو در سطح شهر برای آگاهی شهروندان از فعالیت های شهرداری از دیگر فعالیت های شهرداری است.
انتهای پیام/ ی