نوع و روند اکران فیلم ویلایی ها مورد انتقاد برخی از مسئولان و فعالان فرهنگی و سیاسی قرار گرفت.

واکنش توییتری به روند اکران فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمان نا مناسب برای اکران فیلم ارزشی "ویلایی ها" و تعداد اندک سینماهای اختصاص داده شده برای نمایش این فیلم بر روی پرده سینما با واکنش های متعددی روبرو بوده است.

انتفاد از مسئولان برای بی مهرهایی که برای این فیلم ارزشی و ارزشمند که در جشنواره فیلم فجر نامزد بخش های مختلف برای دریافت سیمرغ بود در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است، تیر انتقادات بر زمان نامناسب اکران، تعداد محدود سینماهای در نظر گرفته شده برای نمایش فیلم، نبود فیلم در لیست اکران برخی از سینماهای بزرگ و .... همچنان به سمت مسئولان است.

حتی برخی از این مساله نیز انتقاد کرده اند که با اوضاعی که برای اکران ویلایی ها در نظر گرفته شده احتمال خارج شدن آن از دور اکران به دلیل فروش پایین نیز باشد.

سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم ماجرای نیمروز که در جشنواره فجر امسال سیمرغ بهترین فیلم را دریافت کرد در انتقاد به مسئولان در پست توییتری خود خطاب به معاونت زنان ریاست جمهوری نوشته است: " خانم ملاوردی شما كه در مورد همه امور زنان پيگيری و اظهار نظر ميكنيد،چرا در مورد ویلایی ها هيچ پيگيری و اظهار نظری نكرده ايد؟".

وی در پستی دیگر نوشت: " آيا فيلم همسران شهدا جزو دغدغه های شما محسوب نميشود؟ آياتعريف حوزه زنان برای شماصرفا به دغدغه های شبه روشنفكری و شبه فمينيستی محدود است؟".

الیاس نادران فعال سیاسی و نماینده دور گذشته مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در انتقاد به روند اکران فیلم ویلایی ها در توییتر خود نوشت: " این روزها ارشاد فیلم‌های توقیفی را رونمایی می‌کند ولی کمکی به فیلم‌های روی پرده نمی‌شود ویلایی ها گرفتار بی‌مهری مخاطب و بی‌تدبیری مسئولین".

واکنش توییتری به روند اکران فیلم  
 
واکنش توییتری به روند اکران فیلم  
 
واکنش توییتری به روند اکران فیلم  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار