فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل در دو ماهه نخست امسال ۵۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی در مراسم معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: مردم تولیدکننده امنیت هستند و امنیت مقوله‌ای است که تنها محدود به نیروی انتظامی نیست و بدون مشارکت مردم، حاکمیت و پلیس محقق نمی‌شود.

وی از امنیت به عنوان محصول اجتماعی همراه با مشارکت بالای مردم یاد کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم احساس امنیت را تولید کنیم باید زمینه و بستر تحول و تحرک اقتصادی و اجتماعی را با پیش نیاز تأمین امنیت به شکل مطلوب فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل در سال گذشته به نسبت سال قبل 16 درصد افزایش یافته است و در دو ماه امسال نیز 52 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش کشفیات مواد مخدر اعلام شده است و نیزدر سال گذشته جرایم در استان رشد نسبی سه درصدی داشته است و این جرایم در شهرستان بیله‌سوار دو درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان بیله‌سوار در حوزه قرارگاه جهادی آموزشیرتبه نخست را در سال گذشته در بین شهرستانهای استان کسب کرده است و کارنامه درخشانی در مجموعه نیروی انتظامیشهرستان بیله‌سوارحاکم بودهوکارکنان نیروی انتظامی ضمن تعامل با سایر دستگاه‌های مربوطه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه تلاش کنند و پیشگیری را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

عبدیافزود: نیروی انتظامی در برقراری نظم و انضباط اجتماعی پیشقدم است وماموران نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی خود امنیت و آرامش را در جامعه برقرار می‌کنند.

در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های سرهنگ دوم جواد تقوی به فرماندهی انتظامی پیشین شهرستان بیله‌سوار، سرهنگ دوم سیدهادی موسوی به عنوان فرماندهی جدید انتظامی شهرستان بیله‌سوار منصوب شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.