رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل گفت: همزمان با ماه رمضان ویژه برنامه ضیافت الهی در 12 بقعه متبرکه این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد هادی بهرامی دونچالی گفت: طرح ضیافت الهی به مدت 30 روز از ابتدا تا آخر ماه مبارک رمضان در 12 بقعه متبرکه شهرستان آمل برگزار می‌شود و در این راستا 4 مبلغ از حوزه علمیه قم و 8 مبلغ بومی در بقاع متبرکه برای ارائه مشاوره و بیان احکام شرعی و پاسخ به سئوالات روزه‌داران حضور می‌یابند.

وی از برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شاخص خبر داد و گفت: در این خیمه‌ها مبلغان دینی علاوه بر اقامه نماز جماعت در شب‌های لیالی قدر به بیان مسائل و واجبات و فرایض دینی می‌پردازند و شبهات روزه‌داران پاسخ می‌دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن را از محوری‌ترین برنامه‌های مورد نظر در ماه مبارک رمضان است که این مراسم با حضور قاریان برجسته در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بهرامی گفت: تقویت باورها و اعتقادات، ایجاد فضای معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه و بهره‌گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان از مهمترین اهداف اجرای طرح ضیافت الهی است که این ویژه برنامه با رویکرد تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب‌ معنوی اجرا می‌شود.

وی فعالیت مبلغان در راستای ترویج فرهنگ وقف در ایام ماه مبارک رمضان را از دیگری برنامه‌های اولویت‌دار دانست و افزود: آمل از شهرهای موقوفه‌خیز کشور به شمار می‌آید ترویج و نهادینه فرهنگ وقف بر توسعه و رفع محرومیت نقش بسزایی دارد و اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش نیز سرلوحه امور قرار دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: طرح ضیافت الهی در امامزاده ابراهیم(ع)، امامزاده عبدالله(ع)، تکیه ابالفضلی اوجی آباد ، بقعه ناصرالحق، تکیه ابالفضلی اسک، تکیه آملی، بقعه درویش اسماعیل ، امامزاده 18 تن رزکه, امامزاده شاهزید(ع)،امامزاده سید رضی(ع)، امامزاده خضر(ع) و امامزاده قاسم (ع)چاکسر برگزاری می شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.