قزوین؛

آمادگی پلیس راهور برای سالگرد ارتحال امام

رئیس پلیس را ه استان از آماده باش نیروهای پلیس در آستانه فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در محورهای مواصلاتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ نصر اله بیگلری گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در رابطه با افزایش حجم تردد به سمت مرقد امام راحل (ره) تا روز سه شنبه شانزدهم خرداد، پلیس راه استان با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت‌های پلیسی محسوس و نامحسوس، ایمنی سفر را در محورهای مواصلاتی استان برقرار می‌کند.

سرهنگ بیگلری با اشاره به فعال بودن ۲۱ دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۶۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی در جاده‌های استان گفت: از این دوربین‌ها برای کنترل تخلفات رانندگی، رصد کامل نحوه رانندگی، برخورد قاطع و پیشگیرانه با تخلفات رانندگان متخلف و جلوگیری از بروز هر گونه حوادث تلخ استفاده می‌شود.
 
وی افزود: پلیس راه استان با استقرار شش ایستگاه پلیس راه جاده‌ای، افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و با استفاده از دوربین‌های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند، بر رفتار ترافیکی رانندگان نظارت دارد.

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: با توجه به اینکه به صورت روزانه بالغ بر دو هزار دستگاه اتوبوس در جاده‌های استان تردد می‌کنند نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری بالاخص رانندگان اتوبوس‌ها به وسیله سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی (سپهتن) و با نصب دوربین در داخل اتوبوس به صورت آنلاین با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار