در جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی 290میلیارد تومان از اعتبارات استانی به شهرستان ها اختصاص یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی از 438 میلیارد تومان اعتبار این استان 290میلیارد تومان به شهرستان ها اختصاص یافت .

یادگاری دبیر جلسه توزیع اعتبارات تملک دارایی استان و توزیع اعتبارات هزینه ای شهرستان ها را از مهمترین مصوبات این شورا دانست .

زمانی قمی استاندار مرکزی هم توزیع یکسان اعتبارات استانی را در توسعه متوازن همه ی شهرستان ها مهم دانست و گفت : مدیران در استفاده بهینه ازاعتبارات تلاش کنند و برای رفع موانع و مشکلات توسعه صادرات بکوشند .

زمانی قمی به مدیران تاکید کرد تمام توان و سرمایه خود را برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در استان به کار گیرند .

مقدسی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس هم از استاندارمرکزی خواست به جد مصوبات سفر رییس جمهور را پیگیری کند تا با تزریق اعتبارات این سفر بخش عمده ای از چالش های پیش روی صنعت برطرف می شود .

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه هم گفت : 90 درصد درآمد استان مرکزی از مالیات است و باید اعتبارات استانی صرف مشکلات صنعتی ، رفاهی و خدماتی مردم استان شود .

حسینی نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس هم گفت : 300 میلیون تومان از محل اعتبارات توسعه ملی برای مجتمع های آبرسانی تحت فشار و کم فشار برای بهبود راندمان کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت آب در استان صرف شده است .
 
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.