سرپرست اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد از کشف و ضبط ۴۰ میلیون تومانی مواد غیر مجاز نیروزا در باشگاه‌های ورزشی خرم‌آباد خبر داد.

کشف ۴۰ میلیون تومان مواد غیر مجاز نیروزا از باشگاه‌های ورزشی خرم‌آبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان کریم هدایتی گفت: به ۵۸ باشگاه ورزشی غیر مجاز در خرم‌آباد اخطار داده شد و از این باشگاه‌ها مواد نیروزا به مبلغ ۴۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
 
وی گفت: طی بازدید‌ها و تحقیقات میدانی، تعداد ۵۸ باشگاه در سطح شهرستان خرم‌آباد غیر مجاز فعالیت دارند که تمامی آن‌ها شناسایی و در اسرع وقت نسبت به پلمپ آن‌ها با همکاری و تعامل با اداره اماکن نیروی انتظامی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اقدام خواهد شد.
 
سرپرست اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد افزود: به عنوان آخرین اخطار به مؤسسین و مدیران این باشگاه‌ها تذکر داده شده که نسبت به قانونمند شدن فعالیت‌های خود و اخذ مجوز اقدام کنند.
 
وی بیان کرد، هرگونه نگهداری، فروش، استعمال و... مواد نیروزای غیر مجاز در محیط باشگاه ممنوع و در صورت مشاهده نسبت به پلمپ باشگاه اقدام خواهد شد.
 
هدایتی گفت: ۶ خردادماه سال جاری در بازدیدی که به همراه همکاران اماکن نیروی انتظامی و معاونت غذا و دارو از باشگاه‌ها داشتیم، مقدار زیادی مواد نیروزای غیر مجاز از یکی از باشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد کشف و ضبط شد، که ارزش ریالی این محموله ۴۰ میلیون تومان بوده است.
 
وی همچنین در بحث موضوع ماده ۸۸ اظهار داشت: تمامی مستأجران نسبت به فسخ قراردادشان اقدام خواهد شد.
 
سرپرست اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد در پایان موارد ذیل را برای یک باشگاه‌دار الزامی دانست.
 
مفاد قرارداد منعقده را دقیقاً و نکته به نکته به مرحله اجرا درآورند.. رعایت اصول بهداشتی در سالن و فضای ورزشی مورد اجاره الزامی است.
 
رعایت اصول اخلاقی و شئونات اسلامی برای کلیه مربیان، ورزشکاران و متصدیان این اماکن الزامی است.. اطمینان از بیمه ورزشی ورزشکاران الزامی است.
 
فعالیت سالن‌ها و اماکن ورزشی مورد اجاره از ساعت ۲۳ به بعد غیر قانونی بوده و در صورت مراجعه ساکنین و اهالی منطقه مبنی بر ایجاد مزاحمت و سر و صدا برخورد لازم و قانونی به عمل می‌آید.
 
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.