کرمان؛

برگزاری مسابقات اسکیت سرعت در کرمان

رئیس هیأت اسکیت استان کرمان از برگزاری مسابقات اسکیت سرعت، جام گرامیداشت ماه مبارک رمضان، بزودی در کلیه ی رده هاى سنى این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیررضا آشورماهانی با اشاره به اینکه این مسابقات در هر 2 بخش آقایان و بانوان برگزار می شوند، گفت: یکی از راه هاى توسعه و ترویج ورزش، برگزاری مسابقات ورزشی است، به گونه ای که امکان حضور ورزشکاران از هر سطح و جنسى در آن فراهم شود و موجبات یک رقابت سازنده را بوجود آورد .

وی هدف از برگزاری این رقابت ها را گزينش بهترین هاى این رشته در استان به منظور حضور مقتدرانه در مسابقات لیگ برتر سال 1396 کشور عنوان کرد.

آشورماهانی در بخش دیگری از سخنانش به در پیش بودن تابستان و اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: این رشته به دلیل جذابیت هاى خاص این ورزش، مطمئناً علاقه مندان زیادی خواهد داشت.

وی از سرپرستان هیأت های اسکیت شهرستان ها خواست: نظارت دقیقی بر عملکرد باشگاه هاى دارای مجوز داشته باشند و از این پس، از فعالیت جزیره اى افراد فاقد مجوز جلوگیری کنند تا افراد دارای مجوز و صاحب دانش و آگاهی در این رشته بتوانند قدم هاى ارزنده اى براى توسعه ورزش اسکیت بردارند .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار