فیلم‌های کودک زمانی اکران خوب داشتند، اما امروزه این گونه نیست و اکران‌های خوب دست عده‌ای خاص است.

پیشنهاد غلامرضا آزادی برای اکران فیلم‌ها بدون تبعیض/ روایتی کودکانه از آرش کمانگیرغلامرضا آزادی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم «سندباد و سارا» و چگونگی اکران فیلم های کودک  اظهار داشت: فیلم کودک در کشور ما یتیم است و همانند یک بچه سر راهی با آن برخورد می شود. شورای صنفی نمایش به فیلم های کودک اکران نمی دهد.
 
وی ادامه داد: فیلم های کودک زمانی اکران خوب داشتند، اما امروزه این گونه نیست و اکران های خوب دست عده ای خاص است.
 
وی عنوان کرد: شصت و پنج درصد جامعه ما را کودکان تشکیل می دهند و ما باید برای این قشر از جامعه فیلم داشته باشیم و فیلم های کودک باید در زمان اکران حمایت شوند. من خودم تا به حال پنج فیلم کودک اکران نشده دارم و منتظر شورای سیاستگذاری کودک هستم.
 
کارگردان قبیله من گفت: ما مافیای پخش داریم که این مافیا طرفدار فیلم های هنرپیشه دار است و یا شاید فیلم هایی که خودشان می خواهند را اکرانی می کنند. به نظر من باید جدولی تعبیه شود از فیلم هایی که در مرحله اکران قرار دارند و این فیلم ها به نوبت اکران بگیرند؛ چون هیچ فیلمی بر دیگری برتری ندارد.
 
وی در خصوص فیلم حماسه آرش کمانگیر گفت: من طرح این حماسه را دارم که فیلمی ایرانی است و به نظرم ساخته شدن آن لازم و نیاز است.
 
آزادی گفت: این فیلم داستان آرش کمانگیر را از دوران کودکی اش تا بزرگسالی روایت می کند؛ چگونگی تربیت او را بررسی می کند و از رشادت ها و حماسه هایی که آفرید، می گوید.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار