۹۷ ناجی غریق در منطقه خارج از محدوده مجاز شنا بابلسر به کارگیری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی محمودی‌چراتی معاون فرماندار بابلسر در جلسه ستاد ساماندهی طرح‌های دریا این شهرستان با بیان اینکه ۹۷ ناجی غریق در خارج از محدوده مجاز شنا به کارگیری شدند، گفت: تمام ناجیان دارای کارت نجات غریق بوده و مهارت‌ها و آموزش‌های سی‌پی‌آر را گذرانده و مورد تأیید اداره ورزش و جوانان هستند.

وی با بیان اینکه تمام مسؤولان باید برای توسعه شهرستان و استفاده از قابلیت و ظرفیت‌های آن تلاش کنند، افزود: نقاط ضعف و قوت محل شنا مورد ارزیابی قرار گرفته و با بسترسازی مناسب شناگاه بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه دهیم.

معاون فرماندار بابلسر گفت: پرداختن به مسئله دریا برای صیانت و حفظ جان انسان‌ها است و مسؤولان باید به وظیفه ذاتی و سازمانی خود عمل کنند و شرایط امنی را برای مسافران فراهم کنند.

مهدی محمودی‌چراتی با تأکید به اینکه تمام امکانات برای جلوگیری از تلفات جانی و غریق در دریا بکارگیری شود، افزود: در صورت طوفانی بودن دریا کلیه ناجیان اعم از ناجیان داخل و خارج طرح‌ها، باید حضور فعال در محدوده ماموریتی خود داشته باشند و مراقب جان افراد باشند.

وی خواستار حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی دریا شد و به ساماندهی دست‌فروش‌ها و نظارت به عرضه مواد غذایی در سواحل بابلسر تأکید کرد.

وی با بیان اینکه تأیید سلامت اسب‌ها در ساحل از اداره دامپزشکی ضروری است ،گفت: باید محدوده حضور چارچرخ و سوارکاری در ساحل مشخص و ساماندهی شود.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.