نظارت بهداشتی بر واحدهای تولید، نگهداری و توزیع محصولات و فرآورده های خام دامی در بازار بابلسر تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدعلی اسد فرماندار بابلسر در جلسه کارگروه بهداشت و امنیت غذایی در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر گفت: هدف از برگزاری این جلسه ارتقای سلامت عمومی جامعه و تعامل دستگاه‌ها و ارگان‌های ذیربط در رابطه با سلامت و امنیت غذایی است.

وی با اشاره به بیماری تب کریمه کنگو به اهمیت ارائه آموزش پیشگیری از ابتلای تب کریمه کنگو به دهیاران، شوراها و مشاغلی که در زمینه عرضه مواد گوشتی فعالیت دارند، تأکید کرد و افزود: در ایام ماه مبارک رمضان از طریق مساجد مردم را نسبت به خطرات این بیماری از طریق تریبون‌هایی که در اختیار دارند، آگاه سازند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه توجه و اهمیت به مقوله سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها ضروری است، به نظارت در بحث تأمین سلامت و امنیت غذایی تأکید کرد و گفت: مسأله بهداشت و امنیت غذایی یکی از مسائل و شاخصه‌های مهم جوامع است و رابطه تنگاتنگی با توسعه جامعه دارد.

سیدعلی اسد با بیان اینکه با توجه به شروع فصل گرما برای پیشگیری و جلوگیری از بیماری‌ها و آلودگی محیط، گشت‌های بازرسی از صنوفی که ارتباط مستقیم با سلامت شهروندان دارند، انجام شود، افزود: مواد غذایی که توسط دست‌فروشان در بازار عرضه می‌شود، مورد نظارت و بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به بیماری تب کریمه کنگو به اهمیت ارائه آموزش پیشگیری از ابتلای تب کریمه کنگو به دهیاران، شوراها و مشاغلی که در زمینه عرضه مواد گوشتی فعالیت دارند، تأکید کرد و گفت: از طریق مساجد وائمه جماعات مردم را نسبت به خطرات این بیماری از طریق تریبون‌هایی که در اختیار دارند، آگاه سازند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.