امام‌جمعه موقت یزدگفت: مسئولان در نظام اسلامی به‌جای سوق دادن جامعه به سمت موسیقی حرام و بدحجابی، جامعه را به‌سوی دین سوق دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام آیت‌اللهی امام‌جمعه موقت یزد با انتقاد شدید از وضعیت حجاب در استان یزد، تصریح کردیکی از مشکلات ما در دارالعباده یزد، مسئله بدحجابی و بی‌حجابی است.

حجت‌الاسلام آیت‌اللهی با گرامیداشت دهم رمضان سالروز ارتحال حضرت خدیجه کبری(س) و سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) تنها عالم و فقیهی بود که توانست حکومت اسلامی مورد خواست اهل‌بیت و شیعیان آن حضرت را پایه‌ریزی نماید.

وی افزود: پس از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مجلس خبرگان رهبری، فقیهی شایسته و شخصیتی عالم، مدیر و با بصیرت را برای ادامه حرکت انقلاب اسلامی به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی برگزید.

خطیب جمعه یزد با اشاره به برخی ویژگی‌های برجسته مقام معظم رهبری گفت: مدیریت رهبری در مسئله انتخابات اخیر نیز این موضوع را بر همگان ثابت کرد که هر روزی از عمر جمهوری اسلامی سپری می‌شود، بر صلاحیت رهبری نیز افزوده می‌شود.

آیت‌اللهی بابیان این‌که متأسفانه  بعضی از صبر رهبری سوءاستفاده می‌کنند، از مسئولان خواست در التزام عملی به ولایت‌فقیه پایبند باشند و به موضوعات مهم فرهنگی و اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانند.

وی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه یزد،مسئولان در نظام اسلامی به‌جای سوق دادن جامعه به سمت موسیقی حرام و بدحجابی، جامعه را به‌سوی دین سوق دهند.

خطیب جمعه یزد بابیان این‌که متأسفانه شاهدیم برخی مسئولان در موضوعات فرهنگی برعکس عمل می‌کنند، گفت: مردم برای اسلام قیام کرده‌اند و خون‌های بسیاری ریخته شده که منویات دینی اجرا شود و لذا باید مسئولان در نظام اسلامی به‌جای سوق دادن جامعه به سمت موسیقی حرام و بدحجابی، جامعه را به‌سوی دین سوق دهند.

آیت‌اللهی از مسئولان خواست در این رابطه به وظیفه خود عمل کنند و امربه‌معروف و نهی از منکر نمایند.

وی اظهار داشت: کسانی که فرمان الهی را زیر پا بگذارند و به دستورات دینی و اسلامی دهن‌کجی کنند، به عذاب سخت الهی دچار خواهند شد.

خطیب جمعه یزد در پایان سالروز شهادت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی و یاد و خاطره فرزند فقیدش و دیگر ائمه جمعه یزد را گرامی داشت.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار