استاندار کرمان ضمن بازدید از پروژه تعریض و اجرای پیاده راه مجموعه تفریحی شهید باهنر، از روند پیشرفت پروژه های در دست اجرای موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر جمعه به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، مدیرکل روابط عمومی استانداری و شهردار کرمان، ضمن بازدید از پروژه تعریض و اجرای پیاده راه مجموعه تفریحی شهید باهنر، از روند پیشرفت پروژه های در دست اجرای موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) بازدید و در خصوص مرتفع نمودن مشکلات قول مساعدت داد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان از پروژه تعریض و اجرای پیاده راه مجموعه تفریحی شهید باهنر (پارک جنگی) بازدید کرد.
اجرای این پروژه طی تاکیدات و بازدیدهای استاندار کرمان و طی توافق شهرداری کرمان با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان صورت پذیرفت به گونه ای که با عقب‌نشینی دیوار این مرکز (روبه‌روی سه‌راه کشاورز) علاوه بر اضافه شدن 5 هزار مترمربع به معابر شهر کرمان، یک لاین به مسیر بولوار شهید صدوقی رو‌به‌روی سه‌راه کشاور اضافه و پس از اجرای طرح ترافیکی، چراغ‌قرمز مسیر بولوار شهید صدوقی به سمت میدان آزادی حذف خواهد شد.
این پروژه که هم اکنون عملیات پیاده راه سازی، نصب چراغ، نصب وسایل ورزشی و همچنین احداث نمازخانه را می گذراند، در آینده ای نزدیک آماده بهره برداری می باشد.
استاندار کرمان در ادامه از پروژه احداث مرکز پیشرفته رادیوتراپی ویژه بیماران سرطانی( اشعه درمانی ) انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان بازدید کرد.
نقشه ساختمان به علت پیچیدگی های ساخت و استانداردهای خاص مرکز رادیوتراپی و همچنین شیمی درمانی نیاز به کار تخصصی دارد که در حال اجراست و با تلاش و پیگیری های صورت گرفته، مجوز تاسیس این مرکز از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و هم از وزارتخانه مربوطه دریافت گردید و کلنگ این مرکز پس از چهارسال وقفه، نهایتا طی دولت تدبیر و امید در 760 متر مربع و در سه طبقه به زمین خورده است.
کار تخریب و خاکبرداری این مرکز واقع در خیابان شمال جنوبی با همکاری شهرداری کرمان به صورت رایگان به اتمام رسیده و با تعیین پیمانکار و همکاری های استانداری کرمان مراحل بعدی را می گذراند.
رزم حسینی همچنین از روند پیشرفت عملیات احداث سه باب مدرسه خیرساز خیریه حضرت خدیجه (س) شهرک مطهری بازدید کرد.
با اجرای پروژه مسکن مهر در شهر کرمان و درخواست های مردم، جای مراکز آموزشی در محدوده اجرای این پروژه بر کسی پوشیده نبود، تا اینکه طی بازدید و پیگیری های استاندار کرمان احداث 6 مرکز آموزشی در دستور کار اداره کل مسکن و شهرسازی و اداره کل نوسازی مدارس قرار گرفت.
اداره کل نوسازی مدارس استان نیز با همکاری خیریه حضرت خدیجه(س) عملیات احداث سه باب مدرسه را در دستور کار خود قرار داد.
در حال حاضر این خیریه عملیات احداث دو باب مدرسه (ابتدائی در هزار و 600 متر مربع) و (دوره متوسطه دوره اول در هزار و 800 متر مربع) را در دو طبقه آغاز کرده است، بگونه ای که این پروژه تاکنون با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید می رود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
استاندار کرمان در ادامه ضمن بازدید از مسجد حضرت خدیجه ام المومنین(س) شهر کرمان واقع در بلوار شهید صدوقی، و دیدار و گفتگو با روزه داران حاضر در مسجد، درخواست نمود تا مشکلات موجود در خصوص طرح تعریض مسجد فوق الذکر از سوی شهرداری کرمان در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: استاندار ، بازدید ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.