اولین دوره مسابقات رنکینگ استانی پاکت بیلیارد (ایت بال) آقایان با حضور ۳۲ بازیکن در اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این مسابقات در رده سنی آزاد و به صورت دوره ای حذفی برگزار شد و ۶ بازیکن دراین مسابقات زیر ۱۸ سال بودند.
در این مسابقات  بازیکنانی از شهرستانهای اصفهان ، زرین شهر،مبارکه ، خورزوق و شاهین شهر  حضور داشتند .
 
در دیدار پایانی این مسابقات حسام طهماسبی از زرین شهر و از باشگاه آرونیک بیشترین امتیاز را از آن خود کرد و به مقام اول این مسابقات دست یافت و امین فرجاد فر از شاهین شهر  و از آکادمی آرمان دیناروند به مقام دوم رسید.
 اندیشه متین نیا  از اصفهان و از باشگاه ستارگان نفر سوم و شاهین رضازاده از اصفهان و از باشگاه شارسیاه  نفر چهارم شدند. وحکم قهرمانی و جوایز خودرا دریافت نمودند . همچنین
 هومن طهماسبی از  زرین شهر، رضا بشی از شاهین شهر ، امیر الیاسی از مبارکه ،نریمان نیری از اصفهان نیز در رده های پنجم تا هشتم رنکینگ قرار گرفتند.
 
 ایمان حیدر نسب نیزبه عنوان بازیکن اخلاق وامیر رضا شیخی با ۱۳ سال سن به عنوان پدیده مسابقات شناخته شدواز طرف داودی رئیس هیئت بولینگ ؛بیلیارد و بولس استان جایزه ویژه خودرا  دریافت نمود.
 
گفتنی است پس از برگزاری ۳ دوره مسابقه رنکینگ در رشته پاکت بیلیارد (ایت بال و ناین بال و تن بال )  ۸ نفر برتر به عنوان تیم منتخب استان اصفهان در  مسابقات کشوری شرکت خواهند نمود.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.