اولین انجمن علمی ازدواج و خانواده امسال در استان راه اندازی می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیرکل بهزیستی استان گفت: نمایندگی انجمن‌ها در شش شهرستان راه اندازی و به زودی از طریق برگزاری انتخابات از میان اعضا انجمن ۳ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب خواهند شد.

به گفته علیرضا وارثی ، این انجمن با ۷ کمیته شامل: گروه‌های تخصصی کمیته آموزش و پژوهش، کمیته انتشارات، کمیته آمار و اطلاعات، کمیته گردهمایی‌های علمی، کمیته مالی و کمیته پذیرش و روابط عمومی تشکیل می‌شود و بر اساس آئین نامه‌های مصوب هیئت مدیره انجمن فعالیت خواهد کرد.

وی، ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای در حوزه ازدواج و خانواده در سطح استان را مهم‌ترین هدف این انجمن بر شمرد.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: ایجاد و تحکیم روابط علمی و تحقیقاتی با محققان و متخصصان حوزه ازدواج و خانواده، تشویق و ترغیب پژوهشگران و تجلیل از محققان و اساتید ممتاز در انجمن و انتشار کتب و نشریات علمی از برنامه‌های پیشروی این انجمن خواهد بود.

وارثی، همکاری با نهاد‌های اجرائی، علمی، و پژوهشی در زمینه ارزیابی و بازنگری طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزش و پژوهش را از برنامه‌های آتی انجمن معرفی کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار