مدیرکل بنیاد استان ایلام اصلی‌ترین دغدغه خانواده‌های شهدا و ایثارگران را اشتغال فرزندان عنوان کرد و گفت: هر آنچه در این نظام از آن بهره‌مند هستیم به برکت خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران است.

اصلی‌ترین دغدغه خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشتغال استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛رستمیان  مدیرکل بنیاد استان ایلام اصلی‌ترین دغدغه خانواده‌های شهدا و ایثارگران را اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: هر آنچه در این نظام از آن بهره‌مند هستیم به برکت خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران است؛ از این‌ رو برای ادای دین به آن‌ها نباید اجازه دهیم فرزندانشان با دغدغه اشتغال مواجه شوند.

وی اظهار کرد: باید با همکاری و همیاری یکدیگر فرصت‌های شغلی مناسبی برای این قشر ارزشمند نظام فراهم کنیم و آن‌ها را از داشتن دغدغه شغل و مشکلات مالی رها کنیم.

مدیرکل بنیاد ایلام با اشاره به امنیت کشور افزود: امنیت ملی ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌های شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها است و اگر نگاهی به وضعیت کشورهای اطراف خود ازجمله سوریه، عراق، یمن، افغانستان بیاندازیم به عظمت کار شهدا بیش‌ از پیش پی می‌بریم.

انتهای پیام/ د

اشتغال اصلی‌ترین دغدغه خانواده‌های شهدا و ایثارگران

برچسب ها: شهدا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.