تفاهم نامه همکاری کانون‌های مساجد در شهرستان‌های غرب گیلان منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان گفت: تا اواسط خرداد ماه کانون‌های مساجد همه شهرستان‌های استان تفاهم نامه خود را امضا می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام سلیمان پورابراهیم افزود: شهرستان صومعه‌سرا میزبان برگزاری همایش تفاهم نامه انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد غرب گیلان در دو بخش سالانه و طرح اوقات فراغت تابستان در کانون‌های فرهنگی مساجد شده است.
 
 
وی افزود: تقویت روحیه خدامحوری، تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ روح بخش اسلام و تاکید بر آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی و فرهنگ اسلامی و سیره پیامبر (ص)و ائمه معصومین (ع) از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
 
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: اهتمام به رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، چشم انداز ٢٠ ساله نظام، اسناد بالادستی و توجه به شعار سال، گسترش زمینه مشارکت و مباشرت مردم در امور فرهنگی، هنری، اجتماعی و علمی با تقویت روحیه خودباوری، امید، نشاط و مبارزه با خودباختگی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.
 
حجت‌الاسلام پورابراهیم افزود: تقویت و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد در راستای رسیدن به مسجد طراز اسلامی و زمینه سازی برای حضور فعال جوانان در مسجد، گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
 
وی تصریح کرد: طرح اوقات فراغت، مراسم ملی و مذهبی، فعالیت های فرهنگی و هنری، کتاب و کتابخوانی، قرآن و معارف، آموزش و پژوهش، واحد خواهران و فعالیت های ساختاری از محورهای اصلی این تفاهم نامه است.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.