برنامه‌های فرهنگی طرح‌های سالم سازی دریا در گیلان بومی‌سازی می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تمامی برنامه های فرهنگی سالم سازی دریا در استان باید تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد گفت: در کارهای فرهنگی سالم سازی باید از گروه‌های هنری بومی استفاده شود.
 
فیروز فاضلی با بیان اینکه مسئولیت کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی مسافران و گردشگران به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده شده است افزود: مسائل مالی جزء اولین مسائل مطرح شده در کارگروه‌های مختلف است.
 
وی با اشاره به هزینه بر بودن کارهای فرهنگی گفت: انجام فعالیت های فرهنگی در طرح سالم سازی دریا نیز هزینه بر است اما بر روی جامعه تاثیر فراوان دارند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تمامی برنامه‌های ارگان‌های مختلف در سالم سازی دریا باید تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد اعلام کرد: در کارهای فرهنگی سالم سازی دریا در هر شهرستان باید از گروه‌های هنری بومی آن شهرستان استفاده شود.
 
فیروز فاضلی افزود: عدم استفاده از گروه‌های فرهنگی بومی در برنامه‌های فرهنگی سالم سازی دریا باعث ایجاد تضاد فرهنگی می‌شود.
 
وی در پایان با اشاره به اجرای برنامه های دینی و ارزشی در طرح سالم سازی دریا تصریح کرد: ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی گیلان نیز با استفاده از مشاوران تبلیغی و دینی در این طرح با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری دارند.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.