800 کودک و نوجوان خراسان جنوبی بیش از 460 اثر فرهنگی، هنری و ادبی را جهت شرکت در 8 بخش پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی کودک و نوجوان امام رضا (ع) خلق کردند.

حضور فعال 800 عضو کانون خراسان جنوبی در جشنواره امام رضا (ع)طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:جشنواره‌های کودک و نوجوان رضوی به واسطه آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با زندگی و سیره عملی امام مهربانی‌ها سبب پیوندی عمیق بین آنان و امام رضا (ع) شده است.

وی با بیان اینکه 800 نفر از اعضای مراکز کانون استان در پانزدهمین جشنواره کودک و نوجوان رضوی شرکت کردند،افزود:امسال شاهد رشد کیفی آثار اعضای کانون با خلق 461 اثر در 8 بخش این جشنواره شامل «نشریه نگاری، کتاب ‌سازی، کاردستی، انیمیشن، سرود، قصه گویی، داستان نویسی و شعرسرایی» در قالب فردی و گروهی بودیم .

حمیدی گفت:از مجموع آثار تولیدی اعضاء 20 درصد به دبیرخانه ستادی کانون استان ارسال شد و پس از پایان مرحله داوری، 40 اثر برگزیده بخش استانی جهت ارسال به دبیرخانه کشوری انتخاب و معرفی شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود:ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره عملی زندگی امام رضا (ع) از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره‌های کودک و نوجوان رضوی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.