حجت الاسلام بهاری؛

امام لحظه‌ای برای بیداری‌اسلامی جوامع بشری سکوت نکردند + فیلم

امام (ره) در اصول هرگز دچار تزلزل نشدند و به هیچ وجه در رساندن هدف شیعه به گوش همه عالم و بیدار کردن جوامع بشری لحظه‌ای سکوت اختیار نکردند.

امام لحظه‌ای برای بیداری‌اسلامی جوامع بشری سکوت نکردند + فیلمحجت الاسلام ابراهیم بهاری کارشناس امور مذهبی و دینی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون سیره امام خمینی (رة) گفت:امام خمینی (ره) جایگاه ویژه‌ای در بین همه علمای طراز اول شیعه داشت، شاید بتوان این را بیان کرد که در بین همه علما چه متقدمین و چه متأخرین هیچ کسی به اندازه وجود مبارک امام (ره) در جوامع بشری اثرگذار نبودند.

وی در ادامه بیان کرد: شیخ زکزاکی نمونه بارز از شخصیت امام خمینی (ره) است، ایشان روزی که با تفکر امام راحل آشنا شدند، مجموعه کشور نیجریه 10 تا 15 هزار شیعه بیشتر نداشت، اما تبلیغ تفکر امام خمینی (ره) که به معنی واقعی و تعبیر خود ایشان «همان اسلام ناب محمدی است»، فارغ از همه برچسب‌های دینی و شیعه پرورش داده شده و شما امروزه می‌بینید که بیش از 14تا 15 میلیون نفر، در ظرف ۸ سال گذشته شیعه شده اند، این همان تفکری است که امام (رضوان‌الله) در پیام‌های متعدد ایشان اشاره کرده اند.

کارشناس مذهبی و امور دینی افزود:امام خمینی (ره) می‌فرمایند: «جنگ ما جنگ عقیده است، مرز و جغرافیا نمی‌شناسد.» امام (ره) در اصول هرگز دچار تزلزل نشدند و به هیچ وجه در رساندن هدف شیعه به گوش همه عالم و بیدار کردن جوامع بشری لحظه‌ای سکوت اختیار نکردند.

حجت‌الاسلام بهاری در پایان خاطرنشان کرد: امام (ره) عزّت مسلمانان را در یک رتبه عالی می‌دیدند و انتظار داشتند، جوامع بشری مسلمانان به رشدواقعی برسند و امیدواریم این تفکر امام (ره) که امروز مقام معظم رهبری با تمام وجود ادامه می‌دهدند در جامعه پیاده و جوامع بشری شکفتن گل ظهور را در این انقلاب ببینند.
 
 
لینک دانلود

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار