نمایشگاه بزرگ تحت عنوان « وقتی از هم جدا باشیم » به مناسبت بیست و هشتمین رحلت حضرت امام خمینی (رح) از طرف دفتر فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان در شهر مزارشریف برگزار گردید.

نمایشگاه
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا ابراهیمی؛ مسئول  برگزاری این نمایشگاه با اشاره به استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، الگو گیری از امام خمینی (ره) است.
 
یکی از اهداف امام، مبارزه با طاغوت و استکبار بود و این مبارزه تنها با اتحاد و اتفاق همه مسلمین جهان اتفاق می افتد.
 
وی علاوه نمود: یکی از اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه، برجسته سازی روز جهانی قدس و حمایت از قشر مظلوم مردم فلسطین بود.
 
به گفته ی وی در این نمایشگاه ۲۳ تا عکس از علمای جهان اسلام اعم از تشیع و تسنن که در رابطه به وحدت و اخوت اظهار نظر کرده بودند، به نمایش گذاشته شده بود.

ابراهیمی هم چنان گفت: در بخشی دیگری این نمایشگاه ۱۹ تصویر و عکس از شهدای جهان اسلام از جمله شهدای افغانستان، فلسطین، عراق، ایران، سوریه و بحرین به نمایش گذاشته شده بود.

وی گفت : هدف ما شناسایی معرفی دشمن مشترک همه مسلمانان و بازتاب جنایات  آل خلیفه در کشور بحرین بود که به این هدف نایل آمدیم.

هم چنان غلام محمد حیدری عالم دین و هم چنان یکی از بازدیدکننده این نمایشگاه با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه در باره میزان تاثیر گذاری آن گفت: با توجه به تبلیغات دشمن که از طریق رسانه ها به صورت گسترده وجود دارد، برگزاری این چنین نمایشگاه ها برآگاهی باز دید کننده ها کمک می کند و با به تصویر کشیدن جنایات که در قبال کشورهای اسلامی شده است؛ بازدید کننده ها به اهداف دشمن آشنایی پیدا می کنند.


وی هم چنان از دیگر نهاد های فرهنگی و کسانیکه توانایی این چنین برنامه ها را دارند؛ خواست تا با برنامه ریزی درست و هدفمند این چنین برنامه ها را برای مردم و خصوصا قشر جوان برگزاری نمایند.

 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.