اصغر کشاورز راد در ادامه با اشاره به اینکه میزان استقبال شهروندان از این بازارها نسبت ماه رمضان سال گذشته، ۱۰ الی ۲۰ درصد رشد داشته است، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان دو طرح فروش ویژه برنامهریزی شده که یکی از آنها پنج روز قبل از این ماه شروع شد و روز دوم ماه رمضان به پایان رسید و طرح دوم همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) با پنج کالا اجرا میشود.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان با اشاره به اینکه به محوریت کار با توجه به شعار تعیین شده توسط مقام معظم رهبری (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) عرضه کالاهای ایرانی است، تأکید کرد: تحقق این شعار به صورت خاص عرضه کالاهای بومی و اصفهانی در بازارهای کوثر موفقیت آمیز بوده است و شهروندان نیز از این طرح استقبال کردهاند.
وی یادآور شد: بازارهای روز کوثر از سال ۱۳۸۹ جهت عرضه مستقیم میوه و ترهبار، فرآوردههای پروتئینی و لبنی، خوار و بار، کالاهای بازرگانی و به طور کلی مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار با هدف تأمین نیاز و مایحتاج روزمره شهروندان در نقاط مختلف شهر احداث شد و توانست همواره با موفقیت و تحصیل رضایت مردم همراه شود.
کشاورز راد ادامه داد: شهرداری اصفهان در طول سالهای گذشته توانسته است با نظم بخشیدن به بازارهای روز، عرضه کالا به نرخ تضمین شده را گسترش دهد تا علاوه بر حفظ نظم عرضه و تقاضا، واژه مشتری مداری، حفظ حقوق مصرفکننده و حمایت از آن را جامه عمل بپوشاند.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در ادامه با اشاره به اینکه سازمان برای ارتقا خدمات به شهروندان و کهنسالان خرید اینترنتی را در بازارهای روز کوثر راهاندازی کرده است، تصریح کرد: برخی از سفارشدهندگان اجناس بازارهای روز کوثر، کارمند هستند از همین رو اجناس خریداری شده در ساعات ۱۰ صبح، ۱۶ و ۲۰ تحویل مشتریان داده میشود. شهروندان برای استفاده از طرح اینترنتی بازارهای روز کوثر حداقل باید ۵۰ هزار تومان به بالا و بیش از ۵ کالا خریداری کنند.
وی با اشاره به اینکه در هر بازار کوثر یک نفر نماینده مقیم و یک نفر دامپزشک مقیم طبق هماهنگی با اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برای نظارت بر محصولات گوشتی و پروتئینی حضور دارند، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۳۲۶۸۴۴۰۸ جهت ارتباط بیواسطه شهروندان با سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و به منظور ارائه پیشنهادات و انتقادات در نظر گرفته شده است.