فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از کشف لوازم خانگی و لوازم تحریر قاچاق به ارزش 180 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

سرگرد محمد راعی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای خارجی قاچاق در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان سیمرغ به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام گشت های کنترلی در محورهای ورودی و سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی دو عامل عرضه و ورود کالای قاچاق در این شهرستان شدند.

سرگرد راعی گفت: در این عملیات ماموران با توقیف یک دستگاه خودروی وانت در بازرسی از آن 11 کارتن لوازم تحریر قاچاق به ارزش 80 میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: ماموران در ادامه این عملیات با شناسایی یکی دیگر از عرضه کنندگان لوازم خانگی قاچاق ، خودروی وی را در یکی از محورهای ورودی به این شهرستان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سیمرغ گفت: در بازرسی از خودروی این متهم 12 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش یکصد میلیون ریال کشف شد.

راعی با شاره به این که کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با بیان این که خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است، از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار و جلوگیری از عرضه و ورود کالای قاچاق با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.