مراسم گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و بازخوانی آرمان های والای ایشان در کابل برگزار شد.

گرامیداشت یاد امام (ره) با حضور شخصیت‌های برجسته افغانستان در کابل برگزار شدبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، شماری از علما، دانشجویان، فعالان فرهنگی و سیاسی، نمایندگان مجلس و شخصیت‌های برجسته افغانستان با شرکت در همایش "امام خمینی (ره) و قرآن، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)" به بحث و گفتگو درباره شخصیت تاثیرگذار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر جهان اسلام پرداختند.

امام خمینی و افشای اسلام آمریکایی، امام خمینی و نقش زن، امام خمینی و دانشمندان و امام خمینی و مردم موضوعات مهمی بودند که در این همایش درباره آنها بحث شد.

به باور همه علما و دانشمندان حاضر در این همایش، امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران افشاگر چهره اسلام آمریکایی و نشان دهنده اسلام ناب بود.
 
یکی از شرکت کنندگان در این مراسم تصریح کرد: آنهایی که خشونت به راه می اندازند و مردم بی گناه را می کشند پیروان اسلام آمریکایی هستند همان هایی که داعش، القاعده و گروه های تکفیری تروریستی را ایجاد کردند. اینها همان طرفداران اسلام آمریکایی هستند.

شرکت کنندگان در این همایش همچنین از دستاوردهای امام خمینی برای جوامع مسلمان و به خصوص مردم جمهوری اسلامی ایران گفتند.

یکی دیگر از سخنرانان گفت: امام خمینی (ره) دستاوردهای زیادی برای ملت ایران داشتند. یکی از دستاوردهای انقلاب به رهبری امام خمینی استقلال ملت ایران بود و دستاورد دیگر این بود که ایران قدرت برتر منطقه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار