خط روح الله/70

صمدی: برخی مسئولین از مسیر ساده زیستی فاصله گرفته اند

نایب رئیس اول نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت:مسئولین باید به همان مسیری که امام خمینی (ره) آغاز کرده‌اند برگردند و ساده‌زیستی و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سید معروف صمدی نایب رئیس اول نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون اشرافی‌گری برخی از مسئولان اظهار داشت: مسئولان باید به نگرش امام خمینی(ره) پایبند باشند و آن را سر منشا رفتار خود قرار دهند و ساده زیستی را در پیش بگیرند اما مشاهده می‌شود که برخی مسئولین مطابق با سیره و رفتار آرمان‌های امام عمل نکرده‌اند و از مسیر ساده زیستی فاصله گرفتند و مردم نیز این مسائل را به خوبی رصد می‌کنند.

وی افزود: مسئولین باید به همان مسیری که امام خمینی (ره) آغاز کرده‌اند برگردند و ساده‌زیستی و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

صمدی در خصوص آرمان‌های امام راحل که در طی 38 سال گذشته تحقق یافته‌اند تصریح کرد: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی از مهمترین آرمان‌های امام (ره)  است که تحقق یافته است همچنین وابستگی به خارج نیز تا حدود زیادی کاهش یافته است.

نایب رئیس اول نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: اما از این جهت که مردم در رفاه و آسایش کامل قرار بگیرند و کشور به توسعه پایدار رسیده باشد نتوانسته‌ایم به آرمان‌های امام جامعه عمل بپوشانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای بهبود شرایط مستضعفین نیز فعالیت‌های بسزایی انجام می‌شود اما هنوز به آن هدفی که امام (ره) ترسیم کرده‌اند نرسیده‌ایم و همچنان فاصله طبقاتی وجود دارد و قشر مستضعف تحت فشارهای فراوانی قرار دارد که نمودهای آن را در آمار بالای بیکاری و ناهنجاری اجتماعی مشخص است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار