کرمانشاه؛

جیب برها چگونه جیبها را خالی می کنند

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: جیب‌برها هنگام ارتکاب جرم شیوه‌های مختلفی دارند و مردم باید در این زمینه هشیار باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم مراقبت و آموزش در زمینه جلوگیری از سو استفادها افراد متخلف، گفت: جیب‌برها هنگام ارتکاب جرم شیوه‌های مختلفی دارند و مردم باید در این زمینه هشیار باشند.

محمدرضا آمویی گفت : با تاکید بر لزوم آموزش و مراقبت در زمینه جلوگیری از جیب‌بری برخی متخلفان در استان، گفت:‌ در اماکن شلوغ و پر ازدحام همچون استادیوم‌ها، سینماها، ایستگاه‌های مترو، زیارتگاه‌ها، مساجد، بازارها، تفریح گاه‌ها و صف‌های اتوبوس مراقب جیب‌های خود باشید.

وی با تاکید بر اینکه افراد کیف پول و سایر اقلام قیمتی را باید در جیب پشتی شلوار خود قرار ندهید، یادآور شد:از قرار دادن تمام پول خود در یک جیب خودداری کنید.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در واقع جیب‌برها از شیوه ایجاد حواس پرتی، تنه زدن یا پاشیدن چیزی بر روی لباس و پاک کردن آن و نزاع‌ها و درگیری‌های ساختگی استفاده می‌کنند که در صورت مواجه شدن با این‌گونه موارد با حفظ خونسردی خود متخلفان را در انجام نیات پلیدشان ناکام بسازید.

آمویی عنوان کرد: هنگام سوار شدن به اتوبوس و مینی بوس بلیط یا پول خود را از قبل آماده کنید تا مجبور به خارج کردن محتویات جیب خود در میان ازدحام جمعیت نباشید.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.