دفتر مرکزی فاتحان ثریا درآمل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل با بیان اینکه گشایش دفتر فاتحان ثریا در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و یکی از راه های تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است گفت: امروز با گذشته تفاوت دارد و درکنار تولید علم باید شاهد تولید ثروت نیز باشیم .

وی افزود: با تقویت این رویکرد می توانیم بسیاری از ناهنجاری های امروز جامعه را ریشه کن کنیم .

علی اکبر انصاری مدیر عامل فاتحان ثریا با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت های ایرانی اسلامی به سوی هدف والا حرکت می کنیم گفت : نگاه ما بین المللی جهانی و حوزه عملیاتی ما ملی است .

این کار آفرین افزود : فاتحان ثریا سال گذشته با درجه ی کیفیت و استاندارد های‌ بین المللی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان صاحب امتیاز اولین، بزرگترین و مجهزترین مرکز نوآوری و شتابدهنده ی کسب و کار و کار آفرینی کشور با مساحتی بیش از ۱۷۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری مستقیم بخش خصوصی به مبلغ یک میلیارد تومان راه اندازی شد .

وی گفت : هدف بنیادین فاتحان ثریا تبدیل علم به ثروت و همچنین تجاری سازی طرح و برنامه ی دانش بنیان دانشگاهیان و نخبگان می باشد که بصورت اختصار در زمینه های کشاورزی، صنایع غذایی، محصولات صنعتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال است.

دفتر مرکزی فاتحان ثریا با در نظر داشتن ظرفیت و پتانسیل های علمی، اقتصادی و صنعتی شهرستان آمل در این شهر با هدف توسعه و گسترش زیرساخت های کسب و کار و کار آفرینی در برج محسنی با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان این شهر افتتاح شد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.