رهبر: احتمال دارد بازیکنان ارزان قیمت خارجی را جذب کنیم/از پدیده بازیکن نمی گیریم

مدیرفنی تیم سیاه جامگان گفت:درصورتی که بازیکن خارجی باکیفیت و با قیمت مناسب وجود داشته باشد، بدون شک برای جذبش اقدام می کنیم.

آرمین رهبر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند تست گیری باشگاه سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: از آنجاییکه سال گذشته بیشتر فهرست بازیکنان زیر 23 سال سیاه جامگان را نفرات غیر بومی تشکیل می دادند امسال تصمیم گرفتیم برای تکمیل این فهرست از بازیکنان بومی تست بگیریم و در پایان 10 نفر را انتخاب کردیم.
 
وی افزود: البته بازیکنان اصلی سیاه جامگان پس از تعطیلات برای تمدید قرارداد به باشگاه می روند و با این اقدام در تمرینات شرکت می کنند. پس از تمدید قرارداد بازیکنان فعلی برای پرکردن سایر جاهای خالی فهرستمان، با بازیکنان جدید وارد مذاکره می شویم.
 
رهبر درمورد حضور مصطفی احمدی در پدیده مشهد بیان کرد: در فوتبال مشهد سابقه نداشته که بازیکنان یک تیم به تیم مقابل بروند. البته احمدی حق انتخاب دارد و با این انتقال هیچ مشکلی در روابط 2 باشگاه پدیده و سیاه جامگان به وجود نمی آید. برخی بازیکنان پدیده هم قصد داشتند به تیم ما بیایند که با این موضوع مخالفت کردیم.
 
وی درباره بحث انتقال محمدرضا خلعتبری به سیاه جامگان گفت: خلعتبری جزء بازیکنان شاخص و با کیفیت فوتبال ایران است و در کنار سیاه جامگان از چند تیم دیگر پیشنهاد دارد. به هر حال خلعتبری به هر تیمی که تشخیص دهد می تواند به آینده فوتبالش کمک کند، می رود.
 
مدیر فنی تیم سیاه جامگان درمورد مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: با پیگیری های مسئولان باشگاه قرار است به زودی با بازیکنان تسویه حساب انجام شود. البته در هشت هفته پایانی لیگ شانزدهم هم سیاه جامگان از لحاظ مالی مشکل خاصی نداشت. به هر حال بیشتر تیم های لیگ برتری مشکل مالی دارند و این امر تنها به تیم ما اختصاص ندارد.
 
رهبر درباره اینکه آیا این باشگاه بازیکن خارجی جدیدی هم جذب می کند یا خیر، گفت: درصورتی که بازیکن خارجی باکیفیتی و با قیمت مناسب وجود داشته باشد، بدون شک این بازیکن را جذب می کنیم.
 
وی درمورد شایعه اضافه شدن یک مربی جدید به کادرفنی سیاه جامگان گفت: این امر بستگی به تشخیص میثاقیان دارد اما ادامه حضور دستیاران قبلی وی در سیاه جامگان قطعی است.  
 
رهبر درباره میزبانی سیاه جامگان در ورزشگاه امام رضا(ع) از تیم های لیگ برتری بیان کرد: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رسما اعلام کرده اند تا زمانی که ایرادهای ورزشگاه ثامن الائمه(ع) رفع نشود، این ورزشگاه حق میزبانی بازی های لیگ برتر را ندارد، قرار است بازی های خانگی سیاه جامگان و پدیده در ورزشگاه تازه تاسیس امام رضا(ع) برگزار شود. خوشبختانه مسئولان آستان قدس رضوی هم تاکنون نسبت به این امر، مساعدت های لازم را به عمل آورده اند.
 
وی درباره ارزیابی خود از وضعیت سیاه جامگان در لیگ هفدهم بیان کرد: رتبه خاصی مدنظر ما نیست اما فکر می کنم دست کم در لیگ هفدهم مردم مشهد نسبت به سقوط سیاه جامگان استرس نداشته باشند و وضعیت تیم ما بسیار بهتر از 2 فصل گذشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار