مائده نظری گفت: با تمرینات منسجم سعی داریم در مسابقات دوچرخه سواری سرعت، سهمیه رقابت های جهانی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مائده نظری ملی پوش دوچرخه سواری سرعت کشورمان در خصوص اولین حضور خود در تیم ملی بزرگسالان کشورمان گفت: ۳ سال عضو تیم ملی امید ایران بودم و اولین بار است که توانستم جواز حضور در جمع رکابزنان برتر بزرگسال را دریافت کنم.

وی در خصوص رزومه خود افزود: در مسابقات داخلی چند مدال کسب کردم و همراه تیم ملی امید در چندین اعزام به خازج از کشور حضور داشتم و در حال حاضر هم خود را برای مسابقات آسیایی تایلند آماده می‌کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم.

نظری خاطرنشان کرد: شرایط اردو نسبت به گذشته خیلی بهنر شده است. یک مربی مختص بانوان در رشته سرعت برای ما در نظر گرفته اند. ریحانه طالبی که یکی از بهترین رکابزنان تیم ملی سرعت است به عنوان مربی در کنار ما حضور دارد و ما می‌توانیم از تجربه وی استفاده کنیم.
رکابزن ملی پوش سرعت کشورمان در پایان گفت: در این اردو با توجه به حضور ابوحیدری سرمربی تیم ملی، تمرینات منسجم‌تر شده است و با به کار گیری تمام توان سعی می‌کنیم خود را برای مسابقات آماده کنیم. ۳ رویداد مهم را پیش روی داریم که مهمترین آن‌ها در شهریور ماه مسابقات داخل سالن ترکمنستان است و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا بتوانیم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم و سهمیه کاپ جهانی را بدست آوریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار