منصور عرفانیان تا پایان هفته جاری برای رفع مشکلات خود نشستی را با مسئولان سازمان لیگ برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران هشت خرداد با ارسال نامه ای به نادر گلرخسار مالک باشگاه نفت تهران به وی اخطار داد برای جلوگیری از ابطال مجوز آسیایی این تیم تا یک هفته مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدارک مربوط به تمدید پروانه فعالیت و صورت حساب های مالی این باشگاه را مشخص کند، گلرخسار بلافاصله منصور عرفانیان را به عنوان سرپرست باشگاه نفت انتخاب کرد.
 
برهمین اساس درمورد اینکه آیا انتخاب سرپرست باشگاه نفت تاثیری در بهبود وضعیت وضعیت این باشگاه دارد یا خیر گفت و گویی با سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ انجام دادیم که وی تاکید کرد: باشگاه نفت با انتخاب منصور عرفانیان به عنوان سرپرست تنها نخستین گام مشخص شدن وضعیت خود را برداشته و باید سایر مدارک را هم در اختیار سازمان لیگ قرار دهد.  
 
وی در ادامه عنوان کرد: قرار است به زودی نشستی را با مسئولان باشگاه نفت برگزار کنیم و در آن، آخرین راهکارهای حل مشکلات نفتی ها را بررسی کنیم.  
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: البته با توجه به تلاش های نفتی ها به نظر می رسد این تیم مشکلات این تیم به زودی حل شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار