سهم بخش صنعت در سرمایه گذاری اشتغال لرستان ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در کارگروه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه بخش صنعت بیشترین درصد را در اشتغال استان دارد گفت: سهم بخش صنعت در سرمایه گذاری اشتغال استان ۵۰ درصد است.

آشتاب با اعلام اینکه پارسال شاهد اتفاق بی‌ نظیری در سند اشتغال بودیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود ابراز امیدواری کرد امسال هم شاهد تحقق کامل این سند باشیم.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سهم شهرستان خرم‌آباد در سند امسال سرمایه‌گذاری هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان با اشتغال ۶ هزار و ۳۳۵ نفر است.

آشتاب به سهم تمام دستگاه های اجرایی در سند سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: بخش کشاورزی ۳۶۴ میلیارد تومان با ۸۹۵ نفر اشتغال که سهم سرمایه‌ گذاری‌ اش از کل ۲۱ درصد و سهم اشتغال ۱۴ و ۱۳ صدم درصد است و بخش صنعت به عنوان یک بخش سرمایه‌ بر ۸۶۱ میلیارد تومان سهم سرمایه‌گذاری با هزار و ۴۰۹ نفر اشتغال دارد که حدود ۵۰ درصد کل سرمایه‌گذاری و ۲۲ و ۲۴ صدم درصد سهم اشتغال است.

وی گفت: بخش خدمات ۴۹۵ میلیارد تومان با ۴ هزار و ۳۱ فرصت شغلی دارد که ۲۸ و ۷۷ صدم درصد سرمایه‌گذاری و ۶۳ و ۱۳ صدم درصد از اشتغال را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: سند اشتغال از ظرافت و دقت خاصی برخوردار است و زیر بخش‌های فعالیت اقتصادی هم در آن تعریف شده است.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.