جشنواره تابستانی سرما در گرما برای اولين بار در استان يزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جشنواره تابستانی سرما در گرما برای اولین بار در استان یزد با حضور ١٤٠ نفر از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ٨ استان کشور با هدف آشنا سازی آن‌ها با ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری در مسیرهای خوش آب وهوای استان یزد در تابستان، خارج از فصول پر کار گردشگری برای رونق و توسعه این صنعت قرار است برگزار شود.

 مجری این طرح آژانسی در تهران است که با دعوت و حمایت جامعه هتلداران یزد، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان و انجمن صنفی راهنمایان یزد قرار بر این هست که این کار پرارزش به انجام برسد.

برنامه ریزی‌ها انجام گرفت و هماهنگی با تاسیسات گردشگری فعال هتلها-رستورانها-دفاتر مسافرتی- راهنمایان- کمپهای کویر‌ی و ... صورت پذیرفت تا آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌ها بدست آید.

 در خلال برگزاری این همایش قرار است تا ٣ نشست تخصصی بین میهمانان دعوت شده با انجمن صنفی راهنمایان، جامعه هتلداران یزد و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان برگزار که ماحصل این برنامه‌ها منتهی به نتیجه گیری بسیار خوب برای اجرای برنامه‌های جشنواره تابستانی در یزد شود.

 قرار بر این هست تا در طی ٣ روز بازدید این گردشگران از شهر زیبای یزد هتلی بسیار زیبا در منطقه خوش آب و هوای ده بالا توسط آنان افتتاح شود؛ و در همان روز برای نشان دادن ظرفیت‌های دیگر از کمپ کویری فعال در بافق نیز بازدید صورت پذیرد و سپس از دیگر تاسیسات گردشگری استان و بافت قدیم در استانه ثبت جهانی نیز بازدید شود.

 امیدواریم که با برگزاری این برنامه‌ها شرایط را به شکلی تسهیل نماییم تا بتوان از جاذبه‌های تابستانی استان در فصل خلوتی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی استفاده کرد.

انتهای پیام/‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.