زمان انتخاب رشته دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور؛ نتایج آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ از امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد در این پایگاه به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مفاد کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، از روز یک‌شنبه ۲۱ تا پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ماه جاری به مدت ۵ روز برای انتخاب رشته در این آزمون فرصت دارند.

این داوطلبان لازم است فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را در موعد مقرر و با دریافت دفترچه راهنمای شماره ۲ شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها (که از روز پنج شنبه ۱۱ خردادماه جاری قابل دریافت بوده است) تکمیل نمایند.

آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز هستند، می‌بایست پس از دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته در محدوده زمانی اعلام شده (۲۱ تا ۲۵ خرداد) به سایت مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایشین
۲۳:۴۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
من رتبه ام ۷۰۰است چقد احتمال دارد از رورانه قبول شم ممنون
آخرین اخبار