معاون سفیر اتحادیه اروپا در کابل گفته است که این اتحادیه با اقدامات قوی و گسترده افغانستان را در رسیدن به صلح و ثبات دایمی کمک می کند و در آینده نیز در کنار مردم افغانستان خواهد ماند.

اتحادیه اروپا، افغانستان را در رسیدن به صلح و ثبات دایمی کمک می کند
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تاج محمد جاهد وزیر امور داخله در دفتر کاریش با معاون سفیر اتحادیه اروپا در افغانستان دیدار کرد.
 
در این دیدار، وزیر امور داخله از همکاری اتحادیه اروپا در ۱۵ سال گشته در عرصه های مختلف، قدردانی نموده و خواستار تداوم کمک های بیشتر اتحادیه اروپا در جهت مشوره دهی و بلند بردن سطح ظرفیت نیروهای پلیس ملی گردید.
 
آقای جاهد، به توانایی نیروهای امینتی افغانستان اشاره نموده گفت که این نیروها اکنون وظایف خود را درعرصه تنفیذ قانون و مبارزه با گروهای هراس افگن در سراسر کشور موفقانه به پیش می برند.
 
وی، بر نقش نیروهای پلیس اتحادیه اروپا در چند سال گذشته اشاره نموده افزود که این نیروها در جهت آموزش و مسلکی سازی نیروهای پولیس ملی تلاش بی شایبه ای را به خرچ داده اند که موجب سرکوب بیشتر تروریستان طالب و شبکه های تروریستی دیگر گردیده است.
 
در همین حال، آقای جورج کانینگ هام معاون سفیر اتحادیه اروپا در افغانستان ضمن به معرفی گرفتن تیم مشاورین جدید اتحادیه اروپا به وزارت امور داخله، گفت که اتحادیه اروپا با اقدامات قوی و گسترده افغانستان را در رسیدن به صلح و ثبات دایمی کمک می کند و در آینده نیز در کنار مردم افغانستان خواهد ماند.
 
وی افزود که اتحادیه اروپا می خواهد که افغانستان را کمک نماید تا به ثبات و توسعه پایدار دست یافته و مردم این کشور در فضای صلح و آرامش زندگی نمایند
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار